مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

خرید بک لینک


خرید بک لینک چیست ؟

شما می توانید از طریق درج مطلب در سایت های پربازدید ( با اعتبار دامنه بالاتر از سایت خودتان )  و پیوند آنها به سایت خود باعث افزایش اعتبار سایت خود شوید که در اکثر مواقع ممکن است شامل هزینه برای شما شود . در برخی سایت ها ممکن است پکیج های بک لینک برای خرید وجود داشته باشد , نکته ای که هنگام خرید این بسته ها باید در نظر بگیرید این است که از وب سایت های اسپم نباشد و از سایت های با مضامین مشابه با اعتبار دامنه بالاتر گرفته شده باشد . بک لینک های مضر می تواند به سایت شما به شدت آسیب رساند و شما را در نتایج جستجو پایین ببرد . برخی رقبا نیز برای خارج کردن رقیبان خود اقدام به خرید بک لینک های اسپم می نمایند که باعث افت وب سایت آنها و خارج شدن رقبا از گردونه می گردد که با کنترل مرتب وب سایت خود در ابزارهای گوگل می توانید از آسیب های آنها جلوگیری نمایید . در مورد لینک سازی این نکته را هم توجه کنید که سوشیال سیگنال ها اثرات مخرب بک لینک های غیر حرفه ای را ندارند و فقط تاثیرات مثبت آنها بر روی سایت شما اعمال می گردد .

برای خرید بسته های بک لینک این نکته را توجه داشته باشید که برای سایت های تازه کار و دارای رتبه بندی ، بلافاصله اقدام به خرید بسته های تعداد بالا و پرقدرت بک لینک نکنید و بصورت تدریجی و طبیعی بر قدرت سئو خارجی سایت اضافه نمایید تا توسط موتورهای جستجو اسپم نشوید .

لینک سازی خارجی در صورتیکه به درستی پیاده سازی و اجرا گردد باعث افزایش چشمگیر رتبه بندی و اعتبار دامنه سایت شما می گردد . از انواع بک لینک ها می توان به  wiki Backlinks ،   web 2.0 Links ،    Social Bookmarking،  Profile Backlinks ، Blog Posts ،   Social Bookmarks ،  Blog Comments ، Do-Follow links ،  SERP Backlinks ،  PBN Backlinks ،  .Edu Backlinks ، .Gov Backlinks اشاره نمود .

لینک سازی ( Link Building ) چیست ؟

لینک سازی ( Link Building )  به معنای ایجاد لینک های ساختاریافته در داخل و خارج یک وب سایت می باشد . لینک های داخلی , ان دسته از لینک هاست که مطلب یا محتوا در داخل خود وب سایت قرار دارد و مراجعه کننده در بین صفحات داخلی سایت حرکت میکند  و لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که کاربر را به خارج سایت هدایت می کند . بک لینک ( backlink ) نیز به لینک هایی گفته می شود که از سایت های دیگر به شما داده می شود .

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو ؟

لینک‌های فالو (Dofollow ) و نوفالو ( Nofollow ) فاکتور بسیار مهمی در بحث سئو محسوب می شوند . همه سایت‌ها و صفحات وب یه یک روش یا توسط لینک‌های دیگر با هم ارتباط برقرار می‌کنند. ساختن بک لینک، جزئی از سئوی خارجی است و استخوان‌بندی موفقیت هر وبسایت است. هنگامی که لینک ‌های داخلی یا لینک‌های خارجی را در پست خود اضافه می‌کنید و یک تگ نوفالو در این لینک‌ها قرار می‌دهید ، گوگل آن لینک را دنبال نمی‌کند؛ این بدان معناست که این لینک‌ها کراول نمی‌شوند و بنابراین به این لینک‌ها نوفالو (Nofollow) گفته می‌شود واگر به گوگل اجازه دهیم لینک‌های خارجی (لینک‌هایی که از وبسایت دیگر به وبسایت ما لینک داده می‌شود) در محتوای ما (پست) کراول شوند این لینک‌ها، لینک‌های فالو  (Dofollow  )  نامیده می‌شوند .

حال این سوال پیش خواهد آمد که لینک های فالو چه کمکی به سایت / صفحه ما می کنند ؟ برای درک مطلب یک مثال می زنیم ، فرض کنید دو پست با موضوع مشابه بر روی سایت‌های جداگانه وجود دارند. هر دو پست دارای کیفیت بالا هستند، به خوبی نوشته شده و پر از مطالب مفید هستند. با این حال یکی از این پست‌ها دارای صدها لینک طبیعی است که لینک به آن شده و از سایت‌های خارجی می‌باشد. در حالیکه مورد دیگر تنها یک یا دو لینک دارد. در این مثال، موتور جستجو تأکید بیشتر بر روی پستی می‌کند که دارای لینک‌های زیادی است زیرا بسیاری از افراد دوست دارند که به آن مطلب لینک دهند. در این حالت موتور جستجو لینک های مورد نظر را دنبال می‌کند ( لینک‌های فالو ) .  این لینک‌ها کمک به افزایش پیج رنک صفحه می‌کنند و هر چه لینک‌های فالو طبیعی‌تری در یک وبسایت/صفحه باشد، احتمالا باعث رتبه‌بندی بالاتر خواهد شد.

استفاده بیش از حد لینک های فالو باعث غیرطبیعی شدن سایت شما از نظر موتورهای جستجو خواهد شد و ممکن است به جریمه سایت شما منجر شود ، در حالت طبیعی یک سایت معمولا دارای 30 درصد لینک فالو و 70 درصد  لینک نوفالو می باشد  . لینک های نوفالوبه ایندکس صفحات در موتورهای جستجو کمک می کند . این لینک اساسا برای کاهش اثر بخشی انواع خاصی از اسپم‌‌‌ها در موتور جستجو معرفی شد، بنابراین بهبود دهنده کیفیت نتایج موتور جستجوست. در نهایت شما اسپم کمتری را دریافت خواهید کرد و وبسایت شما بهبود خواهد یافت. این نکته را هم نباید نادیده گرفت که لینک های نوفالو باعث افزایش ترافیک طبیعی سایت شما از طریق کلیک بر روی آنها خواهد شد .

چرا باید از لینک فالو و نوفالو استفاده کرد؟

اگر پستی را می‌نویسید و لینک‌های خارجی را به وبسایت خود اضافه می‌کنید خوب است که رتبه‌بندی مقاله خود را بهبود بخشید. اضافه کردن یک لینک خارجی از یک وبسایت معتبر، اعتبار صفحه و اعتبار دامنه شما را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش رتبه‌بندی جستجوی شما می‌شود. به همین دلیل است که لینک‌ها به طور پیش‌فرض لینک فالو هستند و اگر این لینک‌ها از یک وبسایت معتبر باشند خوب است همان لینک فالو باقی بمانند. مشکل از آنجایی شروع می‌شود که شما لینک‌هایی را از وبسایت‌هایی باکیفیت پایین اضافه می‌کنید. اگر لینک‌ها را به وبسایت باکیفیت پایین اضافه کنید و آنها همان لینک فالو باقی بمانند در نتیجه اعتبار صفحه و اعتبار دامنه شما و رتبه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. اگر گوگل آن وبسایت‌ها را برای محتوای بد جریمه کند در نتیجه احتمال دارد که گوگل وبسایت شما را هم جریمه کند. بنابراین باید با دقت انتخاب کنید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد.

تقریبا 70 درصد لینک های موجود در اینترنت نوفالو می باشد . در زیر چند مقایسه بین لینک های فالو و نوفالو را انجام می دهیم :

  • بک لینک nofollow ارزش کمتری نسبت به بک لینک های follow دارند
  • تقریبا میتوان گفت اکثر لینک هایی که داخل شبکه های اجتماعی قرار میگیرند نوفالو هستند.
  • نمیتوان این نوع بک لینک را نادیده در نظر گرفت؛ چون امکان ندارد گوگل از 70 درصد لینک های فضای اینترنت چشم پوشی کند .
  • برای مدیریت لینک های خروجی صفحات سایتمان بهتر است که از بک لینک های نوفالو استفاده کنیم.
  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • شرکت پیشگامان دامنه فناوری

بک لینک فالو

بک لینک گروهی

خرید بک لینک

لینک سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی