مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

فروش اینترنتی گل در مشهد

فروش اینترنتی گل در مشهد

هدیه دادن گل در زندگی ما به امری مهم تبدیل شده است و نشان دهنده محبت افراد به یکدیگر و یا ابراز همدردی می باشد . با توجه به مشغله روزمره افراد و گسترش فروشگاه های اینترنتی , فروشگاه اینترنتی گلفروشی آنلاین بهشت اقدام به ارائه خدمات در زمینه سفارش آنلاین گل در مشهد کرده است . ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید بصورت آنلاین گل خرید کنیم و چرا از فروشگاه اینترنتی گل فروشی آنلاین استفاده کنیم ؟

خرید تاج گل در مشهد

چرا گل فروشی آنلاین ؟

خرید گل مانند خرید دیگر کالاها بر روی اینترنت نیست , گل محصولی حساس , لوکس و حاوی پیام است , هنگامی که شما برای شخصی در خواست می کنید علاوه بر گل , احساسات شما را نیز به همراه دارد . ارسال گل نامناسب و پلاسیده ممکن است در ذهن مخاطب شما تاثیر منفی داشته باشد , رفتار پیک هنگام تحویل نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار است چرا که با یک رفتار ناشایست خاطره بدی را بر ذهن مخاطب بجا می گذارد . گل فروشی انلاین بهشت به شما این تضمین را می دهد تا گل های تازه , با قیمت مناسب و در زمان تعیین شده به دست مخاطب شما برساند , با خرید از گل فروشی آنلاین بهشت دیگر نیازی نیست در مناسبت ها  نگران خرید گل مناسب باشید , ما در کمترین زمان ممکن برای شما گل های طبیعی و با کیفیت را ارسال می کنیم .

امید است با ارائه خدمات مناسب به شما عزیزان بتوانیم رضایت کامل شما را جلب نماییم

 سفارش گل در مشهد

 

عوامل محیطی در رشد گیاهان

نور : نوعی انرژی است که از خورشید ساطع می شود و برای اعمال حیاتی گیاه همانند فتوسنتز لازم است. اگرچه نور نقش مهمی در رشد گیاه بر عهده دارد ,  اشعه مستقیم آن برای گیاهان آپارتمانی مضر است. عکس العمل گیاه نسبت به نور از سه جنبه نور , ظول تابش و نورگرایی بررسی می شود. گیاهان از نظر عکس العمل به هر کدام از جنبه ها به گروه های مختلفی تقسیم می شوند که در اینجا به تقسیم بندی آنها از نظر شدت نور و طول تابش می پردازیم. گیاهان از نظر شدت تابش به سه دسته تقسیم می شوند : 

1 - گیاهان سایه دوست : این گیاهان به نور مستقیم آفتاب نیاز ندارند بلکه نیازمند شدت نور بین 25 تا 50 درصد نور طبیعی هستند. گل هایی مانند سرخس ,  فیکوس ,  پتوس و عشقه از جمله این گیاهان هستند. این گونه گیاهان را می توان با فاصله کمی از پنجره رو به شمال پرورش داد.

2 - گیاهان آفتاب دوست : این گیاهان برای رشد مناسب به شدت نوری معادل 100 درصد نور طبیعی احتاج دارند. کاکتوس ها گیاهان گوشتی و رز جزو این گروه محسوب می شوندو این گونه گیاهان را باید با فاصله کمتری از پنجره رو به جنوب که بدون پرده هستند قرار داد.

3 - گیاهان سایه آفتاب دوست : نور غیر مستقیم آفتاب نیاز نوری آن ها را برطرف می کند. گیاهانی مانند حسن یوسف , سجافی و دراسنا در این دسته قرار می گیرند.

 تقسیم بندی گیاهان از نظر طول تابش نور خورشید: 

1 - گیاهان روز کوتاه : این گیاهان برای گل دهی به کمتر از 12 ساعت روشنایی در شبانه روز نیازمندند. از جمله این گروه می توان به داوودی و سیکلامن اشاره کرد.

2 - گیاهان روزبلند : گل دهی در این گیاهان در روزهای بلند که طول ذوره روشنایی  حداقل 14 ساعت در شبانه روز باشد اتفاق می افتد . آلاماندا در این دسته قرار دارد.

3 - گیاهان بی تفاوت : تشکیل گی در این گیاهان تابع طول روز نیست. بنفشه آفریقایی از جمله این گیاهان است. 

 

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی