مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

سفارش گل مشهد


سفارش گل مشهد

گل فروشی بهشت یکی از معتبرترین گل فروشی های مشهد در حوزه ارائه و ارسال انواع تاج گل , سبد گل , دسته گل و جعبه گل می باشد که کلیه محصولات را در زمان دلخواه به مکان دلخواه شما ارسال می نماید . گل فروشی بهشت کار خود را ابتدا به صورت تخصصی با تاج گل آغاز نمود و سپس با گسترش و تقاضای مشتریان سایر محصولات مرتبط با گل طبیعی را نیز به سبد خود اضافه نمود . ما مفتخریم که کلیه محصولات خود را در سریعترین زمان با تازه ترین گل های طبیعی و قیمتی پایینتر ار رقبا به مشتریان خود عرضه کنیم .

گل فروشی بهشت به شما اطمینان از تازه بودن، شادابی و طراوت گل های به کار گرفته شده در کلیه محصولات را می دهد و تمام تلاش خود را می کند که سرویسی در خور و شایسته ی شما عزیزان و همگام با معیار های به روز گل آرایی , به هموطنان خود ارائه دهد .

سفارش گل در مشهد

از خدماتی که گل فروشی بهشت را یکه تاز عرصه ی خرید آنلاین گل کرده، امکان تحویل گل و هدیه در همان روز می باشد؛ بدین معنی که هموطنان عزیز ما در سراسر مشهد می توانند بدون هیچ نگرانی سفارش خود را ثبت کرده و در همان روز گل و هدیه خود را به دست عزیزانشان برسانند. کلیه سفارشات گل ، ابتدا توسط تیم متخصصین گل آرایی گل فروشی بهشت که شامل زبده ترین افراد در زمینه ی گل آرایی می باشند، تهیه شده و به سوی عزیزان شما روانه می گردد. گل فروشی آنلاین هدفی جز نشاندن لبخند رضایت بر لبان مشتریان خود ندارد.

 خرید تاج گل در مشهد

آشنایی با گل های تزئینی 

گل داوودی

گل داوودی از انواع گل های زیبا و جذاب است که دارای ۲۰۰ گونه مختلف در طبیعت است. گل داوودی دارای رنگ های مختلفی است و شامل گونه های یک تا چند ساله علفی و گلخانه ای می باشد. زمان کاشت گل داوودی بسته به شرایط آب و هوایی محل زندگی شما در اواخر زمستان تا بهار و اواخر تابستان تا پاییز است. 

پرورش گل داوودی

گل میخک

گل میخک ، نشانه عشق ، افتخار، برتری و جذابیت می‌باشد. میخک قرمز کم رنگ ، نشانگر تحسین و میخک قرمز پر رنگ نشانگر عشق و احساسات بسیار عمیق است. از گلهای این گیاه در برخی مناطق ایران زیور آلات خوش معطر تهیه میشود .

پرورش گل میخک

 گل لیسیانتوس

گل لیسیانتوس شامل رنگ های سفید، بنفش و آبی می شود که به دو صورت کم پر و پر پر وجود دارد.  گل لیسیانتوس در کل دنیا نمادی کلاسیک بوده و به معنای جذابیت ، بیان مهر و محبت خالصانه و قدردانی است.

گل لیسیانتوس

گل داوودی

منشأ بیشتر گونه‌های گل داوودی شرق آسیا است و مرکز تنوع آن کشور چین است.انواع و ارقام بی‌شماری دارد که حدود ۴۲ گونه ی آن تأیید شده‌اند. گل داودی یکی از گیاهان تزیینی بسیار محبوبی است که تقریباً در سراسر دنیا و در رنگ‌های مختلف یافت می‌شود. این گیاه که دارای ۱۰۰ تا ۲۰۰ گونهٔ مختلف است .

پرورش گل داوودی

گل آلسترومریا

آلسترومریا گیاهی است تک لپه و حساس به سرما که در مناطق گرمسیری به صورت علفی دایمی است . شباهت فراوانی آن به سوسن مینیاتوری باعث شده به سوسن پروئی معروف شود . این گل از آن دسته گل‌ها می‌باشد که به دلیل ماندگاری بالا و به نوبت باز شدن غنچه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گل بومی آمریکاى جنوبى می‌باشد، بنابراین، این گیاه شــرایط آب و هوایى معتدل و مرطوب را می‌پسندد.

پرورش گل آلسترومریا

 گل گلایل

گلایل به عنوان گیاه شاخه بریده از دیرباز در سراسر جهان جا افتاده و مقبول واقع شده‌است. دو نوع عمده از گلایل کشت میشود که نوع استاندارد از یک پیاز یک شاخه با حدود ۳۰ گل (گل آذین: سنبله) تولید میکند و نوع مینیاتور ممکن است از پیاز چند شاخه گلدهنده با طول و تعداد گل کمتر تولید بکند.  گلایل یکی از گل های دارای تنوع رنگ بالا می باشد و در فضای باز نیز کاشته می شود و در گل آرایی به وفور استفاده می شود .

پرورش کشت گلایل

گل مریم

گل مریم ( Polianthes tuberosa) گیاهی است چندساله با گل‌های سفیدرنگ و خوشبو که عصاره آن در عطرسازی استفاده می‌شود. گل مریم ایرانی به دلیل معطر بودن آن در دنیا منحصربه ‌فرد است و به دلیل همین مزیت در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و در سراسر جهان و بخصوص به اروپا خواهان زیادی دارد. گل مریم در ایران نیز این گل به صورت تجاری تولید می شود و در اکثر گل فروشی ها موجود است .  کاشت و پرورش این گل در گلدان نیز به شرط فراهم آوردن شرایط محیطی مورد نیاز گیاه بسیار ساده بوده و امکان پذیر است.

پرورش گل مریم

  • ۹۸/۰۵/۰۹
  • شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی