مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

مجله پیشگامان

آخرین اخبار تکنولوژی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
معنی و نماد گل ها

هر گل نماد چیست؟

گل ها سمبل زیبایی هستند و نشان دهنده احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف . هدیه دادن گل برای هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود می آورد که به طور معمول نشانه علاقه و صمیمیت هدیه دهنده محسوب می گردد. اما هر کدام از گل ها معنا و مفهوم متفاوتی دارند و رنگ های آنها هر کدام یک معنی خاص را دارد . انسان ها، سال های زیادی است که جذب گل ها٬ زیبایی آن ها و رنگ و بوی آن ها شده اند. انسان ها روزانه هزاران گل به یکدیگر هدیه می دهند. معانی گل ها بی پایان است٬ هر گل نماد خاصی دارد٬ از جمله عشق٬ امنیت٬ آرامش و زندگی.

زبان گل‌ها در اوایل قرن هجدهم میلادی توسط ماری ورتلی (Mary Wortley) که همسرش سفیر ترکیه بود، وارد انگلستان شد. به نحوی که تا دوره‌ ویکتوریا، تقریبا هر گلی یک معنی مخصوص به خود را پیدا کرده بود. و هر گل پیام و مفهوم خاصی را می‌رساند. به عنوان مثال دسته ‌گل ممکن بود شامل گل‌‌های بابونه باشد که منظور یک زن از ارسال دسته گل بابونه می‌توانست «صبر داشتن» بوده باشد.

شما با دانستن پیام و معنی گل‌ها می‌توانید راحت‌تر و با دقت بیشتری گل‌های دلخواه تان را انتخاب کنید و  پیام خود را به طرف مقابلتان ارسال کنید.

  • شرکت پیشگامان دامنه فناوری
  • ۰
  • ۰


پرده سالن آمفی تئاتر

در هر سالن نیاز است صفحه نمایش از سالن جدا نموده برای این کار از پرده استفاده می شود که نصب پرده , به نوع طراحی سالن بستگی دارد و ممکن است به اشکال مختلف مثل خطی و نیمه گرد باشد و می توان از پارچه های مختلف مثل مخمل جهت استحکام و زیبایی استفاده کرد . حال برای راحتی اپراتور از موتور برقی جهت جمع کردن و باز کردن پرده استفاده نمود , شرکت رایمند خراسان در استفاده از موتور پرده  مارک  AEG آلمان را به جهت بی صدایی و طول عمر زیاد و قطعات فلزی در اکثر مواقع پیشنهاد و نصب می نماید و می توان برای سهولت استفاده سیستم را به ریموت کنترل مجهز نموده تا اپراتور از محل دیگر جهت باز و بسته نمودن آن استفاده کند البته می توان  از سیستم های مکانیکی دستی نیز جهت باز و بسته نمودن استفاده کرد و جمع شدن پرده می تواند بصورت باز شدن به شکل های بغل رونده  و یا بالا رونده باشد.

  • شرکت پیشگامان دامنه فناوری